Search found 1023 matches: playing

Searched query: playing

Return to advanced search

Re: Pics of ETc| and regulars

is she already playing ET?:P
by Alone
07 May 2009, 11:31
 
Forum: General Discussion
Topic: Pics of ETc| and regulars
Replies: 1238
Views: 598157

Re: ...

... upgrade until we get it working is my advise. I have )=(/&%¤¤(% no back up and have lost my ET files again again... :/ Hopping to getting back playing with all of you asap! ----- FS_Startup ----- Current search path: /home/joaquin/.etwolf/etmain /usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak2.pk3 ...
by ETc|KrAtoS
07 May 2009, 11:25
 
Forum: Enemy Territory
Topic: ET on Ubuntu (New)
Replies: 13
Views: 4270

JOIN TO ETC CLAN

Ingame Name: (2Pac)
Real Name : Dawid
Age : 15
My Old Clans : ExX communityssss AK
SL Rating : 17.89 but i always changed my name -_-
Nationality :Germany I speak English And Polisch
Hobbys : playing football :] , listen to music ,play ET
by 2pac
04 May 2009, 22:49
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: JOIN TO ETC CLAN
Replies: 4
Views: 1621

Wanna Join

... Force , .0wn& SL Rating : 17.89 but i always changed my name -_- :) Nationality :Germany I speak English too but not really well :S Hobbys : playing football :] , listen to music ,play ET :D I play Wolfenstein ET for 2 years.I play on ETc server for 3 weeks and ETc|Members are good players ...
by Re|eaSe/Caps :)
04 May 2009, 18:04
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: Wanna Join
Replies: 1
Views: 1107

ET on Ubuntu (New)

... upgrade until we get it working is my advise. I have )=(/&%¤¤(% no back up and have lost my ET files again again... :/ Hopping to getting back playing with all of you asap! ----- FS_Startup ----- Current search path: /home/joaquin/.etwolf/etmain /usr/local/games/enemy-territory/etmain/pak2.pk3 ...
by BigKiller
03 May 2009, 09:56
 
Forum: Enemy Territory
Topic: ET on Ubuntu (New)
Replies: 13
Views: 4270

Recruit Soul*[W]

Ingame Name: hmm..SuperNoob , Mike , now i use Soul* (don't switch)
Time: on year +


Your real name: Krystian
Clans I was in: -RG- Royal Gangsters
Country / Nationality: Poland
Hobbies:playing football,playing in ETc.

So what u think , Can I join?
by Soul
01 May 2009, 09:57
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: Recruit Soul*[W]
Replies: 2
Views: 832

Re: Need your help

... ... acceleration etc. in your mouse (or windows) settings ... And my question is, should I buy a mousepad or not? For some months I've been playing without it, but maybe it would be better with some kind of pr0 g4m!ng mousepad? I don't know what is with et but many games have some stuff ...
by fea
30 Apr 2009, 01:59
 
Forum: Enemy Territory
Topic: Need your help
Replies: 23
Views: 14696

Re: Need your help

... every sensitivity value, after some time I just get used to it. ;) And my question is, should I buy a mousepad or not? For some months I've been playing without it, but maybe it would be better with some kind of pr0 g4m!ng mousepad?
by ETc|w00t!
30 Apr 2009, 00:34
 
Forum: Enemy Territory
Topic: Need your help
Replies: 23
Views: 14696

Re: Need your help

... our voicechat (southpark/make love not warcraft) :D And I find it very funny and I like it to act like kamikaze. Just, for example in siwa oasis, playing allies, I just love to jump down that 2 tunel leading to axis base and die there 20 times and killing some people there. After this practise ...
by fea
29 Apr 2009, 22:39
 
Forum: Enemy Territory
Topic: Need your help
Replies: 23
Views: 14696

ETc|M!CHELANGELO

... :D) looking absolutely gorgeous and being always absolutely modest... btw... i am latino :D some of my hobbies are: going in gym, going out, playing ET, VfB Stuttgart football club, table tennis, chess, screwing around with synth knobs in fruity loops (you can make noisy music with it uuhhh ...
by donmichelangelo
29 Apr 2009, 21:55
 
Forum: Introduce yourself
Topic: ETc|M!CHELANGELO
Replies: 16
Views: 6259

RocknRolla

... mother is spanish :D Half spanish am i :p i'm 17 years old.. Have a lil sis from 4 years old.. A annoying father that's always whining because i'm playing to much et what's not true ! I only play et when my gf is working ^^ Or when i stay home for a day.. Ow yeah and my english is not very good ...
by RocknRolla:>
29 Apr 2009, 21:19
 
Forum: Introduce yourself
Topic: RocknRolla
Replies: 0
Views: 1661

join etc

... etc because he is never on tc server and always on etc and wil drop tc of course the names he used are: .david and T.C.DAVID idk how long he is playing on the server but he got 25000 xp his real name is David van de Bunte he were on 1 clan that was tc rating idk he comes from holland hobbies ...
by ETc|Witch*King
28 Apr 2009, 17:10
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: join etc
Replies: 5
Views: 2066

hello

I am @Qpid@, my name is antoine from France and i m back on this game after a break of 5 years (playing knight online). <=== not the best i did (2012) I m 29 yo and love to play RUGBY and ET when my work allow me :) I speak english, deutsch (a bit) and tchut tchut po russki ...
by QpiD
26 Apr 2009, 11:18
 
Forum: Introduce yourself
Topic: hello
Replies: 13
Views: 10322

Re: fps problems

i have tried all of those commands and it hasn't had barely any effect .. i will try setting my graphics to a lower setting when playing, see if that makes any difference

thanks for the help jay
by shrimpy
23 Apr 2009, 12:22
 
Forum: Enemy Territory
Topic: fps problems
Replies: 16
Views: 6773

ETc|The Plague

... are my top five of all time) and trying to explain my girlfriend that romantic comedies SUCK... the plot is always the same!!! ;) - swimming and playing basketball - travelling (personal goal: trip around the world in six months before reaching 35), next trip: Prague in the begining of May. - ...
by The Plague
22 Apr 2009, 03:56
 
Forum: Introduce yourself
Topic: ETc|The Plague
Replies: 3
Views: 1705

Re: ETc|Adrian your friend

... mathematics than humanistic:P but it's good to put difference everywhere. Searching for a perfect equation... :lol: And how long have you been playing et? pzdr fea
by fea
21 Apr 2009, 09:13
 
Forum: Introduce yourself
Topic: ETc|Adrian your friend
Replies: 3
Views: 1323

ETc|Adrian your friend

Hi im Adrian from Poland. Im 16 (1993) years old, my home town to Szczecin<3 . my hobbies: playing handball, playing volleyball, football, Listening Metallica, and music from 80's ;D.Interested in history :)) :!: :D
by ETc|adrian
20 Apr 2009, 20:50
 
Forum: Introduce yourself
Topic: ETc|Adrian your friend
Replies: 3
Views: 1323

sensitivity

... ammo. well hope this helps someone who bothers to read it =D one more thing -- your sensitivity may change according to what ET version you are playing -- jaymod, etpro, and diff releases of etpub have different settings, so tweak your mouse for the server you are on and be aware that it may ...
by FuriousFred
19 Apr 2009, 07:50
 
Forum: Enemy Territory
Topic: sensitivity
Replies: 4
Views: 5573

Config Guide part 1

... transparency effects. /cg_drawfps 1 This settings turns on your FPS counter. /r_mode 4 This settings refers to your the resolution at which your playing ET in. r_mode 0 Resolution is 320 x 200 r_mode 1 Resolution is 400 x 300 r_mode 2 Resolution is 512 x 384 r_mode 3 Resolution is 640 x 480 r_mode ...
by FuriousFred
19 Apr 2009, 07:35
 
Forum: Enemy Territory
Topic: Config Guide part 1
Replies: 0
Views: 5035

Re: Using word "noob"

hm, never heard about this word. But, I like mathematics, I'd liked programming, like computing etc. Also like many other things. Oh, I am playing somethimes too. So, why not? :D I could be a geek :P i've found noob !! :D http://www.youtube.com/watch?v=4SeFvuU3pE8 check it and enjoy :D :lol: ...
by fea
18 Apr 2009, 20:36
 
Forum: Wolfenstein Enemy Territory
Topic: Using word "noob"
Replies: 62
Views: 36193

Re: Using word "noob"

geek isn't really the same word as noob, it is a person who likes mathemathics, computing, programming and sometimes playing. :geek: :ugeek: :mrgreen:

i think it's the real definition of geek :)
by ETc|GammaRay
18 Apr 2009, 16:07
 
Forum: Wolfenstein Enemy Territory
Topic: Using word "noob"
Replies: 62
Views: 36193

Re: shrimpy would like to join

i have been playing wolf for about 5 years now .. i really like the etc server, and will continue to play on the server regardless if i get into the clan or not .. i consider myself to be a good player, hopefully others will agree ...
by ETc|Dipl Ing dEI mUDDER
16 Apr 2009, 21:59
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: shrimpy would like to join
Replies: 3
Views: 2038

Re: Wanna join Etc| ....and pls read

Hi Yeah that's right we have seen u but... when we are playing and in the same time u ask each 10 seconds to join even if we explain u that u must go to our website and make a post there.......it's borring I can understand that u wanna join us coz ETc ...
by ETc|BaRbWiRe
16 Apr 2009, 07:26
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: Wanna join Etc| ....and pls read
Replies: 17
Views: 7460

shrimpy would like to join

... spare time i like to go fishing, listen to music, watch movies and go out with my friends and usually get drunk .. its a great life :D i have been playing wolf for about 5 years now .. i really like the etc server, and will continue to play on the server regardless if i get into the clan or not ...
by shrimpy
16 Apr 2009, 01:51
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: shrimpy would like to join
Replies: 3
Views: 2038

Re: Wanna join Etc| ....and pls read

axelalin, how do u know that admins have seen u? Did u noticed the other 30-40 players were playing the same time as you? Read darkness topic in recruitment forum, there are rules of recruitment and explanation how does it all works.
by fea
15 Apr 2009, 22:37
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: Wanna join Etc| ....and pls read
Replies: 17
Views: 7460

Re: recruting

... forum. That's disloyalty. If funclan is bad, why don't u just quit now? Why these conditions? And what if u say that ETc sux for u after 2 months playing? u write to other clan and just leave when they accept u there? I think that u misunderstood some definitions. That sux for me. fea
by fea
15 Apr 2009, 12:57
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: recruting
Replies: 52
Views: 22222

Wanna join Etc| ....and pls read

... Aprox 5 months Real name: Vetro Andrei Clans I was in: None SL rating: Dont know Sry :( Country / Nationality: Romania (Europe) Hobbies: Computer playing :) Year: Ill not lie :11 :)))) Guys ur server is the best i ever played on :!: :!: Realy wanna join Etc| to have more fun !! :mrgreen: :)))))))))))))))))))))))) ...
by axelalin
13 Apr 2009, 08:53
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: Wanna join Etc| ....and pls read
Replies: 17
Views: 7460

Re: recruting

... have plying 5month on ETc I'm in |fun|clan|. xfire:***CrAzY**sOlDaT*** Sl rating:dont remember... But not high :? Country: France(26) Hobbies: I'm playing football, i like ridding the bike, Make of the motorcycle I am a very nice player I do not offend effect I puts rather of the atmosphere xD. ...
by *Light*
08 Apr 2009, 09:38
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: recruting
Replies: 52
Views: 22222

Re: Joinnig Apply : I Love You !

... why you changed your forum name ? you already created another account :) and why so many different nicks ?? we can't see who you are when you're playing, that's difficult to have an opinion on your style, skills,..... I know you, you play as you play, it would be a F1 for me .... but whatever ...
by ETc|GammaRay
06 Apr 2009, 19:38
 
Forum: Recruitment (!!!!!Over 18+ only, if your under then dont post!!!!!)
Topic: Joinnig Apply : I Love You !
Replies: 4
Views: 3194

Re: ETc|Tigu----badasss

Hm, my woman is also very unsatisfied with me playing ET. But, lucky me, because she can't threaten me with divorce ;P
Remember southpark episode: make love, not warcraft? She is the follower of this idea :D
by fea
06 Apr 2009, 16:00
 
Forum: Introduce yourself
Topic: ETc|Tigu----badasss
Replies: 9
Views: 7320
PreviousNext

Return to advanced search