really nice

News and chats about the ETc| Clan.

really nice

Postby ETc|*H*E*L*L* » 08 Aug 2010, 19:01

I ask myself what is this slow to offend us in some way makes it fun? or felt some little brain!
It may also write to [TfL] to be some give and quickly sour quickly bad things (I write no names) but we do not like people are not doing anything stupid on the whole time from the side.
But only the eggs in his pants, only because they have admin level? hmmm ridiculous
I wonder why none of the high admins sometimes intervenes and says the book now it is time enough.

eg etc | RAZER whoever it is we play and he writes hey [TfL] and such a fucking sux


this has nothing to do with the more angry or its fun its shameless

I wanted to post all the pictures but the reaction from the right people will anyway be 0



User avatar
ETc|*H*E*L*L*
ETc| Member
 
Posts: 343
Joined: 07 Mar 2009, 20:22
Location: Germany

Re: really nice

Postby Spankmaster » 08 Aug 2010, 21:53

this kind of english is too hard to understand...i think hääällboy is tryin to tell us that he is f***ed up about something.. OMG!!!
ps. is this the ETc| or (TfL) forum?
User avatar
Spankmaster
 
Posts: 30
Joined: 16 Jul 2010, 20:09

Re: really nice

Postby ETc|Dipl Ing dEI mUDDER » 08 Aug 2010, 22:10

Marco was in ETc long enough to be allowed to tell us his opinion here. btw i also didnt really understand all, maybe you could repeat in german?
I understood razor was insulting Tfl as such. I can understand your criticism, marco. And dont approve of such behaviour.
And maybe, spankmaster, you could stop this häääälbooyy and ääändii shit and try to be a lil friendly here. Marco and Bernd were for a very long time the guys who kept this clan going (ofc Jay also)so we owe thanks and respect under any circumstance.
Image
User avatar
ETc|Dipl Ing dEI mUDDER
ETc| Member
 
Posts: 4169
Joined: 08 Feb 2009, 12:47
Location: Gelnhausen, Germany

Re: really nice

Postby ETc|*H*E*L*L* » 08 Aug 2010, 23:01

Es gibt nix mehr zu sagen hier denk ich mal weil manche echt ein bissl doof sind sry aber is so

TOXZ oder wie auch immer du heissen magst es gab mal ne Zeit da haben Leute die du beleidigst und zuspamst jeden Tag den Kram hier am laufen gehalten und du ??

was hast du bis jetz beigetragen außer Leute anzumachen und doof anzuquatschen sei mal ehrlich

Hast du mal den ROOT Server neuinstalliert ??
oder eine Homepage gebaut ??
STUNDENLANG am PC gesessen damit alles funtioniert ??
ne oder ???
Ich danke Jay das er mir immer geholfen hat und mir viel gezeigt hat wie manche sachen funktionieren.......aber wegen so Leuten wie dir TOXZ sind wir weg

und du kannst von mir aus 500 mal !cry DeV!L auf dem ETc Server machen das juckt mich nich die Bohne

Weil ich so Leute wie dich eifach nur IGNORIERE verstehst du weil ich auch NETTE Leute kenne ;)

Komischerweise sind es nur ein paar die den Mist machen naja was man so mit Admin level alles machen kann :roll:

Hey ToXz wenn du private Probleme hast lass es nicht an NORMALEN Leuten aus ok ;)

Ich hoffe mal das die normalen Admins sehen das langsam was hier teilweise gemacht wird

Der Post wird eh gelöscht also auch egal


P.S. Ohne die Kohle die ich mit Endi und Jay hier reingesponsort haben ;) das waren ein paar Euro :)
Last edited by ETc|*H*E*L*L* on 08 Aug 2010, 23:22, edited 1 time in total.
User avatar
ETc|*H*E*L*L*
ETc| Member
 
Posts: 343
Joined: 07 Mar 2009, 20:22
Location: Germany

Re: really nice

Postby HiPHoPeR <3 » 08 Aug 2010, 23:17

ich finds traurig...
Image
User avatar
HiPHoPeR <3
 
Posts: 107
Joined: 16 Feb 2010, 08:45
Location: Germany

Re: really nice

Postby Heavenx) » 09 Aug 2010, 11:34

Which server this always happening on?
It's never on sexcup...
Heavenx)
 
Posts: 12
Joined: 07 Aug 2010, 13:10

Re: really nice

Postby QpiD » 09 Aug 2010, 11:40

I dont let anything like that happend when i m on.

But i am on holidays and i am not much on.

I totally agree with dipl and btw game = fun, too many people forgot about that.

Pls behave, this is not kindergarden.
Image
nemo saltat sobrius
User avatar
QpiD
ETc| Member
 
Posts: 1471
Joined: 21 Apr 2009, 19:55
Location: always moving

Re: really nice

Postby Endgegner » 09 Aug 2010, 14:09

Mercy Qpid and thx to Dipl...for those nice Words ....the first nice words since weeks!

But i agree I dont get all words also from H*E*L*L......But i know what he mean...He will write it again in German for sure....

Thx for ur Attention!

Greez

Endie

Ps. Heavenx ....This happend just on Server 1.
Image
User avatar
Endgegner
 
Posts: 729
Joined: 28 Jan 2009, 18:18
Location: Space

Re: really nice

Postby ETc|*H*E*L*L* » 09 Aug 2010, 15:41

so zum ersten Post von mir...


Ich frage mich ob es manchen Spass macht Leute zu ärgern oder fehlt denen ein bissl HIRN!!!
Es mag auch bei TfL Leute geben die schnell sauer sind und auch mal krasse Sachen schreiben ( Ich nenn keine Namen ) aber keiner von denen quatscht Leute die ganze Zeit dumm von der Seite an.
Aber nur Eier in der Hose haben weil sie Admin Levels haben ?? hmm
Ich frage mich warum keiner mal durchgreift und sagt so nu is genug

zB wir spielten auf dem Server und nach einer Zeit fing ETc|RAZER TfL zu beleidigen

TfL sux und so weiter

das ist kein Spass mehr für manche Leute sondern einfach nur lächerlich

wie gesagt ich wollte paar Bilder posten aber die Reaction wird = 0 sein

Ich frag mich echt warum ich so Leuten mal geholfen habe
User avatar
ETc|*H*E*L*L*
ETc| Member
 
Posts: 343
Joined: 07 Mar 2009, 20:22
Location: Germany

Re: really nice

Postby Spankmaster » 10 Aug 2010, 00:38

@Hellboy11880

ok... jetzt mal ernst!
ihr (endie und du) seid aus den clan weil ihr das mit fisting und k.o nicht (wie erwachsene) klären konntet...
endie hat fisting gebannt, und er hätte es auch mit k.o gemacht, wenn jay nicht wäre...
man konnte es ja in ruhe klären können, aber nein... ihr müßt ja auf "gute zeiten schlechte zeiten" machen...
und jetzt hackt ihr auf mir herum und meint das ihr wegen leute wie mir aus dem clan seit, obwohl ich noch nie als cheater bezeichent wurde
(dafür zocke ich wohl zu schlecht ;-D )... und !cry hatte ich auch mit anderen gemacht...also nicht so empfindlich sein und nehmt alles nicht so persönlich,
schließlich ward ihr es, die "heute auf morgen" aus dem clan ward, da selbst jay überrascht war...
bitte nicht die fakten vertauschen und bleibt echt!

TOXZ XOXOXOXOXO
User avatar
Spankmaster
 
Posts: 30
Joined: 16 Jul 2010, 20:09

Re: really nice

Postby Endgegner » 10 Aug 2010, 15:44

Na endlich mal ne anständige Post von dir Toxz......

So und jetzt zu den Fakten

1.Ich habe Fisting net gebannt sondern nur sein Level weggenommen da er eindeutig einen Cheat am laufen hatte...ob er das immer noch macht weiss ich nicht.(im übrigen ist dieser vorfall schon vor 2 Monaten oder so gewesen)

2.Wenn man laufend von dir und anscheinend auch von Razer als ETc| Verräter als Gay und sonstiges beschimpft wird ist die Gedult halt auch mal am Ende.

3.Ich weiss nicht von wem die Story stammt das der ETc|Endgegner** alle gebannt hat die besser wie ich waren(vieleicht von dir?)....das habe ich nie getan, und nur Leute gebannt die mit rücksprache mit anderen Admins als Cheater überführt worden sind, im übrigen habe ich mit Jay zusammen an die 30 bans gemacht wo aus der Pb Logfile klar wurde das die wegen Cheats gekickt worden sind.(Leider sind diese Bans auch aus der Banlist rausgenommen worden)

4.Meines erachtens einer der wichtigsten Fakten......die attacken kamen ausschlieslich von dir ,wir haben uns nur gegen deine Attacken gewehrt und sind da vieleicht auch mal über das Ziel hinausgeschossen...was dir aber nicht das recht gibt mit uns so zu reden. Vergesse nicht das du nicht mit 15 jahrigen Kindern hier redest sondern mit gestandenen Männern die nichts weiter wollen als in Ruhe mit den Kumpels zu zocken.


Du musst uns nicht mögen aber respektieren das ist alles was wir wollen......Dein Gemobbe wird uns sicher nicht vom Server vertreiben...


Ich hoffe das jetzt wieder Ruhe einkehrt.......

Danke nochmal an alle die uns Geholfen haben!

Gruss Bernd
Image
User avatar
Endgegner
 
Posts: 729
Joined: 28 Jan 2009, 18:18
Location: Space

Re: really nice

Postby 1nk0gn1t0 » 11 Aug 2010, 11:58

v56
1nk0gn1t0
 
Posts: 24
Joined: 06 Aug 2010, 01:49

Re: really nice

Postby ETc|Razer » 11 Aug 2010, 15:08

As stated on the forum , You guys making a Giant from a fly serious. I NEVER offend people , i'm always friendly!
The TFL joke i made was actualy A JOKE. Why should i offend people when i play with them every day....
I even got TFL members on Xfire... So no i don't hate them , i like them.
As i said , i play with members of ur clan and i like playing with them, SO get ur facts right before u flame some one behind his back!

Edit : I translated the german post of hell and Yes he is right, I said that sort of things together with Subwoofer for a laugh. A TFL member asked me if i had a problem against TFL , i instantly Replied : No , i'm only making a joke , sorry if i offended any of your members. So here again,
This was to be ment a joke , not to offend any of your members. Ill keep in mind that u take things serious now and ill shut my mouth ;)

Hope to see you ingame and have fun , ive also said , Game is ment to be fun ( As said before here above )

Kind regardz ETc|Razer
Image
ETc|Razer
 
Posts: 172
Joined: 23 Jul 2010, 22:43
Location: Belgium

Re: really nice

Postby Tigu » 13 Aug 2010, 22:04

wtf people please in forums in english becuse i drunk and i donud undestan d shitet pla ... pla -.... cline aouto ... ?????

wtf `??????????????????????????????????????? :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Tigu
ETc| Member
 
Posts: 593
Joined: 08 Mar 2009, 01:07

Re: really nice

Postby HiPHoPeR <3 » 14 Aug 2010, 04:06

Tigu wrote:wtf people please in forums in english becuse i drunk and i donud undestan d shitet pla ... pla -.... cline aouto ... ?????

wtf `??????????????????????????????????????? :lol: :lol: :lol: :lol:


halli hallo :DDD
Image
User avatar
HiPHoPeR <3
 
Posts: 107
Joined: 16 Feb 2010, 08:45
Location: Germany


Return to General Discussion

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests