what i did at the weekend

News and chats about the ETc| Clan.

what i did at the weekend

Postby ETc|A^DARKNESS) » 28 May 2012, 06:31

i went 4300 ft into the air my friend is the pilot :)

haha look at me with helm,i think im in topgun or some shit
Attachments
photo (4).JPG
photo (4).JPG (717.13 KiB) Viewed 22663 times
Image
Image
User avatar
ETc|A^DARKNESS)
ETc| Member
 
Posts: 661
Joined: 15 Feb 2009, 13:39
Location: weed

Re: what i did at the weekend

Postby yonis » 28 May 2012, 09:24

Nice picture ^^
yonis
 
Posts: 36
Joined: 03 Feb 2012, 19:26

Re: what i did at the weekend

Postby Tau » 28 May 2012, 10:26

damn nice dude :D
Image
User avatar
Tau
ETc| Member
 
Posts: 280
Joined: 13 Feb 2009, 00:30
Location: Belgium

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|*m4g!cK » 28 May 2012, 13:02

aw, lucky you :D vic wants some too. ;)
Image
User avatar
ETc|*m4g!cK
ETc| Member
 
Posts: 341
Joined: 12 Jan 2012, 21:54
Location: niagara falls, canada

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|#.Jay.# » 28 May 2012, 14:16

i would kack in pants
Image
User avatar
ETc|#.Jay.#
ETc| Member
 
Posts: 1726
{ IMAGES }: 526
Joined: 25 May 2008, 22:01
Location: Germany

Re: what i did at the weekend

Postby Floman » 28 May 2012, 14:20

wow awesome!
User avatar
Floman
ETc| Member
 
Posts: 33
Joined: 07 Dec 2009, 15:23

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|#.Jay.# » 28 May 2012, 14:24

darknes in miniplane http://www.myspace.com/video/jessy/raab ... g/33900478
at 2:40 he looks like a chinese and kacking in pants :D
Image
User avatar
ETc|#.Jay.#
ETc| Member
 
Posts: 1726
{ IMAGES }: 526
Joined: 25 May 2008, 22:01
Location: Germany

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|cOnFu$3D » 28 May 2012, 14:36

heya, nice darkness :D

I would be scared too, like Jay, never could do that :oops:
User avatar
ETc|cOnFu$3D
ETc| Member
 
Posts: 390
Joined: 20 Feb 2012, 20:44
Location: Feldkirch, Austria

Re: what i did at the weekend

Postby batmars » 28 May 2012, 16:19

nice pic matt
what i did is working in the garden :D
batmars
 
Posts: 37
Joined: 19 Jan 2012, 14:07

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|Ilsa.# » 28 May 2012, 16:27

matt the pilot ;)
User avatar
ETc|Ilsa.#
ETc| Member
 
Posts: 148
Joined: 23 Feb 2009, 04:51
Location: NL

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|A^DARKNESS) » 28 May 2012, 19:52

hahaah jay lol ye was scary i admit,we went to 1000ft,and my mate shouted in the microphone,is this high enough or you wanna go higher?,,already the cars was dots on the floor and only patterns to look at,i reply,well if we go higher we got longer to live if we fall right?.he laughed,and the engine roared and we climbed to 4300ft,,i was wo0o0o "never been on a plane before,highest ive been is a block of flat houses :D
Image
Image
User avatar
ETc|A^DARKNESS)
ETc| Member
 
Posts: 661
Joined: 15 Feb 2009, 13:39
Location: weed

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|b4b0o|wtf. » 28 May 2012, 21:14

our dark/maverick :D

Image
Be aware of the CAMEL!!!

aka. ETc|The^Camel
User avatar
ETc|b4b0o|wtf.
ETc| Member
 
Posts: 347
Joined: 03 Mar 2012, 01:15
Location: Deutschland

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|Pete. » 29 May 2012, 21:59

Awesomeeeeeeeee !!! :D
Image
User avatar
ETc|Pete.
ETc| Member
 
Posts: 489
Joined: 28 Jan 2012, 02:11

Re: what i did at the weekend

Postby inku » 04 Jun 2012, 19:09

Lol Matt. Look what i did at the weekend viewtopic.php?f=4&t=2461
ETc|Super Mario
inku
 
Posts: 57
Joined: 16 Nov 2010, 11:16

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|#.Jay.# » 04 Jun 2012, 21:35

inku wrote:Lol Matt. Look what i did at the weekend viewtopic.php?f=4&t=2461
i know what you did 9 months ago :P lalalaaa
Image
User avatar
ETc|#.Jay.#
ETc| Member
 
Posts: 1726
{ IMAGES }: 526
Joined: 25 May 2008, 22:01
Location: Germany

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|b4b0o|wtf. » 04 Jun 2012, 23:03

and i would say...REALLY GOOD JOB :D
Be aware of the CAMEL!!!

aka. ETc|The^Camel
User avatar
ETc|b4b0o|wtf.
ETc| Member
 
Posts: 347
Joined: 03 Mar 2012, 01:15
Location: Deutschland

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|Pete. » 05 Jun 2012, 11:16

ETc|#.Jay.# wrote:
inku wrote:Lol Matt. Look what i did at the weekend viewtopic.php?f=4&t=2461
i know what you did 9 months ago :P lalalaaa


hahaha, lol Jay, you was keeping this joke for one moment like that :P
Image
User avatar
ETc|Pete.
ETc| Member
 
Posts: 489
Joined: 28 Jan 2012, 02:11

Re: what i did at the weekend

Postby Reefermadness » 08 Jun 2012, 16:35

well if we go higher we got longer to live if we fall right?.



Fucking good :lol:
Great shot!
User avatar
Reefermadness
ETc| Member
 
Posts: 363
Joined: 20 Feb 2009, 06:41
Location: Belgium

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|A^DARKNESS) » 09 Nov 2012, 22:48

not a good idea to have this song in your head when your flying!
http://fc00.deviantart.net/files/f/2007/120/6/f/Demon_by_Zeezy.mp3

click link, right click the page save as/ desktop/put in your music player, turn base up, annoy neighbours.
Image
Image
User avatar
ETc|A^DARKNESS)
ETc| Member
 
Posts: 661
Joined: 15 Feb 2009, 13:39
Location: weed

Re: what i did at the weekend

Postby QpiD » 09 Dec 2012, 22:54

what i did last weekend lol

posting.php?mode=reply&f=4&t=2446
Image
nemo saltat sobrius
User avatar
QpiD
ETc| Member
 
Posts: 1471
Joined: 21 Apr 2009, 19:55
Location: always moving

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|b4b0o|wtf. » 10 Dec 2012, 00:13

wrong link i think?!:D...or yu mean that you have postet the hole last weekend on etc forum:D
Be aware of the CAMEL!!!

aka. ETc|The^Camel
User avatar
ETc|b4b0o|wtf.
ETc| Member
 
Posts: 347
Joined: 03 Mar 2012, 01:15
Location: Deutschland

Re: what i did at the weekend

Postby QpiD » 12 Dec 2012, 13:00

yup sorry... bad bad qpid open your eyes before posting a link hopefully wasnt any nasy thing lol

http://vimeo.com/35328567
Image
nemo saltat sobrius
User avatar
QpiD
ETc| Member
 
Posts: 1471
Joined: 21 Apr 2009, 19:55
Location: always moving

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|Dipl Ing dEI mUDDER » 16 Dec 2012, 17:54

Dale Earnheart, 12:00 Minutes (Press-conference, the guy on the far left):

http://www.southpark.de/alle-episoden/s ... C3%A4mlich

thats what Antoine did last weekend

Greetz,
Dipl
Image
User avatar
ETc|Dipl Ing dEI mUDDER
ETc| Member
 
Posts: 4169
Joined: 08 Feb 2009, 12:47
Location: Gelnhausen, Germany

Re: what i did at the weekend

Postby OnkelBob » 24 Feb 2013, 18:42

Image

:w:
User avatar
OnkelBob
ETc| Member
 
Posts: 75
{ IMAGES }: 11
Joined: 15 Apr 2012, 10:10

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|#.Jay.# » 24 Feb 2013, 23:31

Hi,
very creative lol
Image
User avatar
ETc|#.Jay.#
ETc| Member
 
Posts: 1726
{ IMAGES }: 526
Joined: 25 May 2008, 22:01
Location: Germany

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|b4b0o|wtf. » 25 Feb 2013, 02:08

hab ne halbe ewigkeit gebraucht bis ich gecheckt hab was da überhaupt zusehen ist :D
Be aware of the CAMEL!!!

aka. ETc|The^Camel
User avatar
ETc|b4b0o|wtf.
ETc| Member
 
Posts: 347
Joined: 03 Mar 2012, 01:15
Location: Deutschland

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|#.Jay.# » 25 Feb 2013, 02:31

at first time when i saw it, i was see only 3 stripes, a bit later i got it too :)
Image
User avatar
ETc|#.Jay.#
ETc| Member
 
Posts: 1726
{ IMAGES }: 526
Joined: 25 May 2008, 22:01
Location: Germany

Re: what i did at the weekend

Postby OnkelBob » 25 Feb 2013, 18:00

jap, i tried ETc a day later, but no way, ok, maybe after 3 beers :D

war auch eher spontan

cu
User avatar
OnkelBob
ETc| Member
 
Posts: 75
{ IMAGES }: 11
Joined: 15 Apr 2012, 10:10

Re: what i did at the weekend

Postby R!$ky » 28 Feb 2013, 14:14

Tower: Have you got enough fuel or not?
Pilot: Yes.
Tower: Yes what??
Pilot: Yes, SIR!

but niCe job darkness :lolsign:
Attachments
1542.jpg
1542.jpg (32.22 KiB) Viewed 20925 times
budget-airline-pilot.jpg
budget-airline-pilot.jpg (45.72 KiB) Viewed 20930 times
- So what you doin',son? - Nothing, just chilling, killing.-
User avatar
R!$ky
ETc| Member
 
Posts: 132
Joined: 05 Feb 2013, 13:52

Re: what i did at the weekend

Postby ETc|m3zcA|!n » 28 Feb 2013, 14:35

Image


Gaaannz großes Tennis!!!! :lool:
For high quality tatooing click here !
User avatar
ETc|m3zcA|!n
ETc| Member
 
Posts: 734
Joined: 14 Jan 2009, 11:43
Location: Affenbunker Zellerau Würzburg

Next

Return to General Discussion

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests